вторник, 18 февраля 2020 г.

BOJAN MAROVIC-NISAM KAO TI MP3 DOWNLOAD

Kristijan Rahimovski - Kristijan Rahimovski - Lud za tobom. Nedostajes, tako mi nedostajes za sve sto proslo je, nedostajes nedostajes, tako mi nedostajes za sve sto dolazi, nedostajes nedostajes mi jos vise medena nego gol vatrenom bordo navijacu Ti, sve se pokrene kad te ugledam u dan mi se pretvori mrak i srce te spomene mada ne treba jer ja imam savrsen brak Al uvijek ima nesto sto se suti a to su ovi sati i minuti kad nisi tu Refren Ostalo je jos malo kremena u ovom mom starom upaljacu nedostajes mi jos vise medena nego Mitar Miric tekstovi pesama Tu mi nedostajes tekst Daleko si ti od mene sto ne dodjes da te grejem hiljadu cu poljubaca po tvom telu da posejem Ref. Prvo me unistis, zatim pitas kako sam. Tuzno sam ptice slomljenih krila za posmatrace tako sam cudan u snu se moze svemoguci Boze sve osim jedno, ostati budan. Ja bih znao da te vodim putem njeznosti i snova da te vodim zauvjek ja bih znao da te volim ovim srcem sve do bola da te volim zauvjek. Jos uvijek volim te a proslo je dugo vremena osjecam prazninu gledam na tvoju stranu kreveta I malo po malo a sve mi se cini zastrasujuce u zrcalo gledam to netko je drugi ne prepoznajem se Ref. bojan marovic-nisam kao ti mp3

Uploader: Samugrel
Date Added: 21 November 2007
File Size: 51.32 Mb
Operating Systems: Windows NT/2000/XP/2003/2003/7/8/10 MacOS 10/X
Downloads: 60621
Price: Free* [*Free Regsitration Required]





Tuzno sam ptice sto mehkim kljunom kljuca o kamen trazeci vodu bas k'o i ljudi tako i ptice najdraze traze onda kad odu Slika, ritam, osjecaj i rijec zar marovic-nksam tako brzo proslo vec znam ja dobro gdje si, kad i s' kim znam da dusa sama bira tim al' ne mogu Ref.

bojan marovic-nisam kao ti mp3

Am Kad bi htijela ti da budes, Am moja luka, moje more, Am E moja ljubav zauvijek! Kako mi nedostajes, samo ruku da mi das, kako mi nedostajes da li znas??? Nedostajem ti ja onako sretna kakvom si me samo ti mogao napraviti.

U cemu je stvar? Save it to your favorites.

Nedostaje mi, mirna tmina nasih dana,million slika s putovanja. F Dm Nedostajes mi ti, a noc je duga, G nedostajes mi ti, Am za san, za mir za ljubav! Jos uvijek volim te a proslo je dugo vremena osjecam prazninu gledam na tvoju stranu kreveta I malo po malo a sve mi se cini zastrasujuce u zrcalo gledam to bojaj je drugi ne prepoznajem se Ref.

Htio bih te barem na trenutak zagrliti jer ti si dio mene. Kad bi htjela ti da budes moja luka, moje more moja ljubav, matovic-nisam kad bi htjela ti da budes moje noci, moje zore moja sreca, zauvjek. Nedostajes tako mi nedostajes marovic-nlsam sve sto proslo je nedostajes nedostajes tako,tako mi nedostajes za sve sto dolazi nedostajes.

Tuzno sam ptice slomljenih krila za posmatrace tako sam cudan u snu se moze svemoguci Boze sve osim jedno, ostati budan. Kad bi htjela ti da budes, moja luka, moje more, moja ljubav, zauvjek, kad bi htjela ti da budes, moje noci, moje zore, moja sreca, zauvjek.

Justin Timberlake - Cant Stop the Feeling. Verujemo da su drugi spremni u?

Песни на букву «B»

Tony Cetinski - Dobra ti noc bivsa ljubavi. Ako je tebi on bitniji i nemas ni malo vremena za mene, pa necu ni ja gaziti svoj ponos priznajuci ti da mi nedostajes.

bojan marovic-nisam kao ti mp3

G Am Nedostajes mi ti, nedostajes mi ti, E Am nedostajes mi ti, nedostajes mi ti! Zadajem ti bol, bojeci se da neces nikada saznati sta je bol. Rita Ora - Avicii - Tough Love ft.

Bladde generali feat bojan marovic mp3

U snu ako se javlja tvoj lik, ko na nebu andjeli, koliko sam za te molio ja, sudbino prokleta. Nicki Minaj - Kissing Strangers. Dajem ovo more zena,Za tu jednu koje nema,Da zamirise na tebe,Ove noci kosa njena. Zasto si se toliko promijenila? Da ti se nadam da te cekam, kad mi se vracas iz daleka Alen Slavica - Nedostajes mi ti Znas da jednom srest cemo se mi nekad slozni, puni ljubavi moja draga, nedostajes mi ti.

Nedostajes, tako mi nedostajes za sve sto proslo je, nedostajes nedostajes, tako mi nedostajes za sve sto dolazi, nedostajes nedostajes mi jos vise medena nego gol vatrenom bordo navijacu Ti, sve se pokrene kad te ugledam u dan mi se pretvori mrak i srce te spomene mada ne treba jer ja imam savrsen brak Al uvijek ima nesto sto se suti a to su ovi sati i minuti kad nisi tu Refren Ostalo je jos malo kremena u ovom mom starom upaljacu nedostajes mi jos vise medena nego Mitar Miric tekstovi pesama Tu mi nedostajes tekst Daleko si ti od mene sto ne dodjes da te grejem hiljadu cu poljubaca po tvom telu da posejem Ref.

Do you want to remove all your recent searches? Kada vidis ruzu da u vrtu vene ti uberi je i boajn se mene!!! Skip Marley marovc-nisam Dark Horse feat. U svakoj casi jos te ima, U svakom kolutu od dima,Jos u kosmarima mojim,Ti si vjetar ja prasina. U studentskoj sobi broj dva na mom stolu slika ti i ja i pjesma koju si voljela sa mog starog radija. Istina, tvoje telo mi je privla?

I mogu sve da lazem da nije mi bas nista i nikome ne kazem da mi nedostajes I mogu da te cuvam da ne vidi te niko smejem se dok sve dublje tonem Bez tebe mi se cini da vise i ne zivim pa i neka nas nema Ref.

When there is a damaged backlink we're not in control of it.

Комментариев нет:

Отправить комментарий